Când la grădiniţă sau la clasa zero se trece de la o activitate la alta, este indicat ca trecerea să nu se facă brusc. Iată mai jos una din modalităţi:
EURITMIE
Fără-nghesuieli,
Fără îmbrânceli,
Fără-mpiedicare,
-La loc fiecare!
Râmâi în picioare
Că sigur nu doare
Ca un călător
-Tropăie uşor.
Ia uite un nor!
-Sări într-un picior!
Soarele-apus.
-Mâna stângă-n sus!
Ce mai e de spus?
-Mâna dreaptă-n sus!
Uite un bursuc.
-Mâna pe năsuc!
Mâinile sunt calme.
-Să batem din palme!
Copilul frumos,
-Stă pe scaun, jos.
Esti grozava, Aurora draga! Ce frumos si cu cat suflet te implici in activitatile celor mici! Felicitari! Ai o inima de aur!
Pupuci. Sa ai un start bun in saptamana ce a inceput!
♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡
Mulţumesc Carmen pentru urarea ta! Să dea Domnul să fie aşa! Cum ai realizat inimioarele? Să cred că se tastează singure când te gîndeşti cu drag la cineva? Şi tu să ai o săptămână aşa cum ţi-o doreşti!
Pingback: MARILE SPERANTE de Charles Dickens - Capitolele 1 - 4 - Povestiri de lecturi școlare
Bunicuța ideală ! Cred ca nepoțelul tău e unul dintre cei mai fericiți copii că are o asemenea bunicuță !
Mi-ar fi drag să ştiu că aşa gândesc nepoatele şi nepoţii mei.